.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مینودشت: قناعت یک فرصت طلایی برای گلستان است

نماينده مردم مينودشت و كلاله در مجلس گفت: ارتباط نزديك استاندار جديد گلستان با رئيس جمهور يك فرصت طلايي براي استان است.

سيد نجيب حسيني ارتباط نزديك استاندار جديد با رئيس جمهور را يك حسن براي استان دانست و افزود: استاندار جديد مي‌تواند از اين فرصت براي انتقال نقاط ضعف و قوت استان به شخص رئيس جمهور استفاده كند و كمك زيادي را براي حل مشكلات كليدي و شكوفايي استعدادهاي بالقوه بپردازد.

وي تصريح كرد: همه بايد ضمن كمك به استاندار جديد از نزديكي وي با رئيس جمهور براي خدمت بيشتر به مردم استفاده كنند.

نماينده مردم مينودشت و كلاله در مجلس شوراي اسلامي با بيان انتظار نمايندگان استان و ويژگي‌هاي تيم كاري استاندار جديد گفت: انتظار نمايندگان اين است كه سوابق كار افراد از حيث تجربه و تخصص در اولويت باشد.

حسيني خاطرنشان كرد: بايد كساني به عنوان تيم كاري استاندار جديد به‌كار گمارده شوند كه ضمن پايبندي به اصول، دولت را قبول داشته و سياست‌هاي آن را پذيرفته باشند.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه صرف انتخاب سياسي، استان را به سمت پيشرفت نخواهد رساند، اظهار داشت: صرف گزينش تيم كاري استاندار به لحاظ سياسي همچون گذشته استان را به قهقرا مي‌رساند.

وي با اشاره به توانمندي‌هاي استان گفت: توجه به گردشگري و زنده كردن كشت پنبه به عنوان طلاي سفيد نقش مهمي در اشتغالزايي جوانان استان خواهد شد.

نماينده مردم مينودشت و كلاله در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه استاندار جديد بايد به مسائل توسعه‌اي فكر كند نه مسائل سياسي افزود: به اندازه كافي استان گلستان سياست‌زده است آنچه را كه موجب مي‌شود عملكرد وي عملكرد مثبت باشد دور شدن از مسائل سياسي و پرداختن به كارهاي اجرايي و توسعه‌اي است.

حسيني اظهار داشت: نمايندگان استان از استاندار انتظار دارند ضمن تعامل منطقي و عقلاني متقابل با استفاده از خردجمعي و مشورت، پايبند به اصول و توافقات كه در جلسات مي‌شود، باشند.

وي ادامه داد: به نظر من هفت نماينده استان به همراه استاندار به خوبي مي‌توانند با پرداختن به مسائل كلان استان در رفع محروميت و توسعه گلستان دو‌چندان بپردازند.

وي با اشاره به اولويت‌هاي استاندار جديد گفت: استاندار جديد بايد تمام تلاش خود را براي تسريع در اجراي پروژه مهم و محوري راه‌آهن گرگان به خراسان شمالي، اجراي پروژه انتقال آب مازاد مازندران به گلستان و اجرايي كردن پروژه بسيار مهم پتروشيمي و پالايشگاه به‌كار گيرند.

وي اضافه كرد: اجرايي كردن شهرك هزار هكتاري، اجراي منطقه اقتصادي، به بهره‌برداري رساندن پروژه سد نرماب ‌چهل‌چاي، تسريع در اجراي نيروگاه يك هزار مگاواتي علي‌آبادكتول و فرودگاه كلاله به عنوان پروژه‌هاي مهم و كليدي استان در دستور كار باشد.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: قطعا عملكرد دولت دهم در اين استان در اجراي موفقيت‌آميز پروژه‌هاي ذكر شده خلاصه خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسلم 4 آذر 1388
پس شعارهای رییس جمهور مبنی بر عدم رفیق بازی چی شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.